Career blogs-Learning | New Day Jobs

Blog

Blog Workplace Skill
How To Upgrade Your Problem Solving Skill | Read more blogs at New Day Jobs

How To Upgrade Your Problem Solving Skill

Thant Thandar SoeDigital Marketing Executiveကျွန်တော်တို့ နေ့စဉ် ဘဝအတွက် လိုအပ်တဲ့အရည်အချင်းတစ်ခုဖြစ်သလို၊ လုပ်ငန်းခွင်မှာလည်း အရေးကြီးတဲ့အရည်အချင်း တွေထဲကတစ်ခု အပါအဝင်ဖြစ်ပါတယ်။တချို့သူတွေက မွေးရာပါ Problem solving skill ကောင်းတဲ့သူတွေရှိ သလို၊ Problem solving အားနည်းတဲ့ သူတွေဟာလဲ လေ့ကျင့်ခြင်းဖြင့် ကိုယ့်ရဲ့ Problem solving skill ကိုတိုးတက်အောင်ပြုလုပ်နိုင်ပါတယ်။၁. အိပ်ချိန်ကို သတ်မှတ်ပြီးပြည့်ဝအောင်အိပ်ပါ။အိပ်ချိန် နည်းနည်းပဲအိပ်တာနဲ့ အိပ်ချိန်များတာတို့ကသင့်ရဲ့ စဉ်စားနိုင်စွမ်းနဲ့ ကျန်းမာရေးကိုထိခိုက်စေပါတယ်။ အရွယ်ရောက်ပြီးသား လူငယ်တစ်ယောက်ရဲ့အိပ်ချိန်ဟာ တစ်နေ့ကို 7နာရီ မှ 8 နာရီ အကြားလိုအပ်ပါတယ်။၂. Logical ကျကျစဉ်းစားရတဲ့ Game တွေကစားပါ။Chess, ...

Workplace Skill
13 Mar 2020
Top 5 Cafés To Work Near Sule | Read more blogs at New Day Jobs

Top 5 Cafés To Work Near Sule

Thein Htike AungDigital Marketing Managerရန်ကုန်မြို့ထဲမှာ အေးအေးဆေးဆေး အလုပ်လုပ်ဖို့၊ မီတင်တွေ့ဆုံဖို့ အတွက် နေရာကောင်းကောင်း လိုက်ရှာရတာလည်း အမောပါပဲ။ ဒါကြောင့် New Day Jobs ကနေ အေးအေးဆေးဆေး အလုပ် လုပ်လို့ရမယ်၊ မီတင်တွေအတွက်လည်း အဆင်ပြေပြီး ကော်ဖီကောင်းကောင်းရနိုင်မဲ့ ဆူးလေအနီးတဝိုက်ရှိ ကော်ဖီီီီီီဆိုင်နေရာလေးတွေကို စုစည်းပေးလိုက်ပါတယ်။Kafe in TownPhoto: Kafe In Townဒီကော်ဖီဆိုင်လေးကတော့ လူငယ်ဆန်ဆန်၊ Modern Classic အသွင်ပုံစံဖြစ်ပြီး၊ လန်းဆန်းစေတဲ့ အပြင်အဆင်တွေကြောင့် အလုပ်လုပ်ဖို့ အရမ်းကိုအဆင်ပြေပါတယ်။ အစားအသောက်၊ ကော်ကော်ဖီကောင်းကောင်းနှင့် သက်တောင့်သက်တာရှိတာကြောင့် မီတင်တွေနှင့် စီးပွားရေးတွေ့ဆုံမှုတွေအတွက် အဆင်ပြေနိုင်ပါတယ်။...

Workplace Success Workplace Skill Productive
14 Feb 2020
How to stop procastinating | Read more blogs at New Day Jobs

How to stop procastinating

Khai Deih NeamDigital Marketing Executiveအချိန်ဆွဲတတ်တဲ့ အကျင့်ကို ဘယ်လို ဖျောက်ကြမလဲ?ကျွန်တော်တို့ အများစုက ကိုယ်လုပ်ရမယ့်လုပ်ငန်းတာဝန်တွေကို ချက်ချင်းမလုပ်ဖြစ်ပဲ email တွေစစ်လိုက်၊Social Media လေးသုံးလိုက်၊Video လေးတွေကြည့်လိုက် နဲ့ပဲ အချိန်ကုန်ဆုံးတတ်ပါတယ်။သင်က အလုပ်ပြီးရမယ်မှန်းသိတယ် ဒါပေမယ့် အလုပ်ကိုမလုပ်ချင်ပဲ ဖြစ်နေတယ်။အဲ့လို ခံစားဖူးရင်တော့ သင်တစ်ယောက်တည်း မဟုတ်ပါဘူး။ကျွန်တော်တို့ အားလုံး အဲ့လို အခြေအနေနဲ့ ကြုံတွေ့ကြပါတယ်။အချိန်ဆွဲမိတဲ့အတွက် ကိုယ်ရဲ့ ကိုယ်ပိုင်အချိန်တွေကို ဖဲ့ပေးပြီး အလုပ်လုပ်နေရတယ်ဆိုရင်တော့ ဒီ blog က သင့်အတွက်ပါ ။အချိန်ဆွဲခြင်းက သင့်ဘဝကို ဟန့်တားတဲ့အရာ မဖြစ်ပါစေနဲ့။လိုက်နာရမယ့် နည်းလမ်းတေွကတော့ -၁။ သင့်အလုပ်ကို အပိုင်းသေးသေးလေးတွေခွဲပါ။ကျွန်ပ်တို့ အလုပ်ကို လုပ်ဖို့ အချိန်ဆွဲမိတာကတော့ အလုပ်က ကျွန်တော်တို့ကို အရမ်း လွှမ်းမိုးလို့ဖြစ်ပါတယ်။လုပ်ရမယ့်အလုပ်ကို တခုခြင်းဆီ ပြန်ဆွဲပါ။ပြီးတော့ အဲ့ တစ်ခုခြင်းဆီ အပေါ် အာရုံစိုက်ပါ။အသေးလေးတေခွဲပြီးတာတောင်မှ သင် အချိန်ဆွဲ နေသေးတယ် ဆိုရင် ပိုပြီး အသေးဆုံးဖြစ်အောင် ခွဲလိုက်ပါ။အဲ့လို ခွဲလိုက်ရင် ဒီ အလုပ် လယွ်လယွ်လေးကို ငါဘာလို့ အချိန်ဆွဲမိနေတာလဲလို့ တွေးမိပါလိမ့်မယ်။၂။ သင့် ပတ်ဝန်းကျင်ကို ပြောင်းလဲပါ။သင့် Productivity က သင့် ပတ်ဝန်းကျင်မှာ အများကြီးမူတည်ပါတယ်။သင်အလုပ်စားပွဲ သင့် ရုံးခန်းကို ကြည့်လိုက်ပါ။အဲ့အရာတွေက သင်အလုပ်လုပ်ဖို့ တွန်းအားဖြစ်နေပါသလား ဒါမှမဟုတ် သင့်စိတ်ကို လေးလံပြီး အမြဲ အိပ်ချင်အောင် လုပ်နေပါသလား?အိပ်ချင်စရာ ကောင်းနေတယ် ပျင်းစရာကောင်းနေတယ် ဆိုရင်တော့ သင့် ပတ်ဝန်းကျင်ကို ပြောင်းပါ။၃။တိကျတဲ့ deadline နဲ့ အသေးစိတ် timeline ရှိပါစေ။သင်လုပ်ဆောင်ရမယ့် အလုပ်အတွက် deadline တစ်ခုပဲ ရှိနေတယ်ဆိုရင် အချိန်ဆွဲဖို့ အားပေးသလိုဖြစ်နေပါလိမ့်မယ်။အဲ့လို deadline တစ်ခုတည်းရှိခြင်းက အချိန်အများကြီးရှိသေးတယ် ငါကောင်းကောင်းနားလို့ရတယ်လို့ ထင်မြင်စေပါတယ်။သင့်ရဲ့ လုပ်ရမယ့် ...

Workplace Success Workplace Skill
10 Feb 2020
Mobile Learning Apps | Easy To Learn in Everywhere | Read more blogs at New Day Jobs

Mobile Learning Apps | Easy To Learn in Everywhere

Thein Xtike AungDigital Marketing Managerမိုဘိုင်းဖုန်းပေါ်မှတဆင့် လွယ်ကူလေ့လာနိုင်သော Mobile App များ သင်တန်းတက်ဖို့အတွက် အချိန်မအားအပ်နေသူတွေ၊ ကားတွေပိတ်နေလို့ ဘတ်ကားပေါ်မှာ အချိန်ကိုအကျိုးရှိရှိအသုံးချသူတွေ၊ သင်တန်းတက်ဖို့အဆင်မပြေသူများအတွက် အောက်ပါမိုဘိုင်း Apps များကနေ သင့် Career Development အတွက် အရမ်းအကျိုးရှိမှာပါ။1. DuolingoDuolingo ဆိုတာ ဘာသာစကားလေ့လာရေး App ဖြစ်ပါတယ်။ ဘာသာစကားအမျိုးမျိုးကို တစ်နေရာထဲမှာ လေ့လာလို့ရသလို သူငယ်ချင်းတွေ၊ တခြားသောလေ့လာသူတွေနဲ့ မိတ်ဖွဲ့ပြီးလေ့လာလို့ရတော့ ဘာသာစကားလဲကျွမ်းကျင် မိတ်ဆွေတွေလဲတိုးပွားလာမှာပါ။ အခမဲ့လေ့လာလို့ရတဲ့ App ဖြစ်ပြီး ကြော်ညာ Ads တွေနဲ့တော့ မျက်စိနှောက်တာကတော့ စိတ်အနှောက်အယှက်တော့ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ Ads Free ...

Workplace Success Workplace Skill Personal Upgrade
22 Jan 2020
How to communicate with difficult people | Read more blogs at New Day Jobs

How to communicate with difficult people

ကျွန်မတို့ နေ့စဉ်လူနေမှုဘဝမှာရော လုပ်ငန်းခွင်မှာပါဆက်ဆံရခက်တဲ့ လူတွေနဲ့ တွေဆုံရလေ့ရှိပါတယ်။ လူမှု့ဘဝ မှာဆက်ဆံရခက်တဲ့ သူတွေနဲ့တွေ့ဆုံတာက ကိစ္စသိပ်မရှိပေမယ့် နေ့စဉ် အလုပ်လုပ်နေတဲ့လုပ်ငန်းခွင် မှာအဲ့လိုဆက်ဆံရခက်တဲ့ လူမျိုးနဲ့ ကြုံတွေ့လာတဲ့အခါ အောက်ပါနည်းလမ်း၉ ခုက သင့်ကို အ ထောက်အကူ ဖြစ်စေမှာဖြစ်ပါတယ်။၁။ တည်တည်ငြိမ်ငြိမ် နဲ့ဖြေရှင်းပါ။အလုပ်မှာပေါင်းသင်းဆက်ဆံရေးမကောင်းတဲ့သူ၊ သင်နဲ့ အလုပ်လုပ်ရတာအဆင်မ ပြေတဲ့သူမျိုးနဲ့ကြုံတဲ့အခါ ဒေါသထွက်ပြီး စိတ်လိုက်မာန်ပါ ဖြေရှင်းတာမျိုးမလုပ်ပဲ စိတ်ကိုတည်တည်ငြိမ်ငြိမ်ထားပြီး ဖြေရှင်းပါ။ အလုပ်လုပ်တဲ့ အခါမှာတည်တည် ငြိမ်ငြိမ်နဲ့အလုပ်လုပ်တတ်တဲ့ သူမျိုးကို အခြားသူတွေဆီက လေးလေးစားစားနဲ့ ဆက်ဆံတတ်ပါတယ်။၂။နားလည်နိုင်အောင်ကြိုးစားပါ။လူတိုင်းမှာက သင့်ကိုဒုက္ခပေးချင်လို့ကို တမင်ခက်ခဲနေတာတော့ မဟုတ်ပါဘူး။သူက ဘာလို့ ဆက်ဆံရတာ ခက်ရတာလဲ?လုပ်စရာ ရှိတာတွေကို ပြီးအောင်မလုပ်ရတာလဲ? သင့်နဲ့ အတူတူဘာလို့ တွဲမလုပ်ချင်ရတာလဲ?အဲ့လိုဖြစ်စေတဲ့ အကြောင်းအရင်းးကို အရင်ဆုံးနားလည်အောင်လုပ်ပါ။ အဲ့ဒါဆိုရင် သင့်အနေနဲ့ ဘယ် အခြေအနေ ကိုဘယ်လိုပြောင်းလဲရမလဲဆိုတာကို သိမှာဖြစ်ပါတယ်။၃။ တခြားသူတွေဆီကနေ အကြံဉာဏ်တောင်းကြည့်ပါ။လူတိုင်း သင့်လို အခြေအနေမျိုးကိုကြုံဖူးကျမှာပါ၊ အဲတော့ သင့်ရဲ့ လုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်တွေ၊သူငယ်ချင်းတွေနဲ့မိသားစုဝင်တွေ ဆီကနေ သူတို့တုန်းက ဘယ်လိုဖြေရှင်းခဲ့လဲ၊ သင့် အခြေအနေကိုရောဘယ်လိုဖြေရှင်းသင့်လဲ အကြံဉာဏ် တောင်းကြည့်ပါ။၄။ တစ်ဖက်လူကိုသင်ဘာကြောင့်လုပ်ရတယ်ဆိုတာကို နားလည်အောင်လုပ်ပါ။တစ်ခါတစ်လေကျရင် သင့်အခြေအနေကိုတစ်ဖက်လူက နားမလည်ရင်လည်း ဆက်ဆံရေးအဆင်မ ပြေတာတွေ၊ အလုပ်အဆင်မ ပြေတာတွေဖြစ်တတ်ပါတယ်။အဲတော့ သင့်အနေ နဲ့ သင့်အခြေအနေကို တစ်ဖက်သားနားလည်အောင် ပြောပြပါ။ အရေးကြီးရင်ဘယ်လောက် အရေးကြီးတယ်ဆိုတဲ့ အကြောင်း၊ သင်ဘာကြောင့် ဒါကိုလုပ်လဲဆိုတာကို တစ်ဖက်လူနားလည်အောင် ပြောပြတာကို လုပ်ပါ။၅။ သူတို့ကို အဆင်ပြေတဲ့နည်းလမ်းနဲ့ ပေါင်းသင်းပါ။လုပ်ငန်းခွင်အတွင်းမှာEmailတွေ၊Internal messaging app တွေနဲ့ပဲ ဆက်သွယ်တာတွေကို လျှော့သင့်ရင်လျှော့ပြီး ရင်းရင်းနှီးနှီးပေါင်းသင်းဆက်ဆံတာက လဲနည်းလမ်းတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။နေ့လည်စာအတူတူစားတာ၊တကယ်လို့သောက်တတ်တဲ့သူမျိုးဆိုရင်အတူတူသောက်တာတို့ကအဖွဲ့တွင်းပေါင်းသင်းဆက်ဆံရေးကိုပိုမိုကောင်းမွန်စေပါတယ်။၆။လေးလေးစားစားနဲ့ယဉ်ယဉ်ကျေးကျေး ပြောဆိုဆက်ဆံပါ။ဘယ်သူကမှတော့ချေချေငံငံ၊မလေးမစား ဆက်ဆံတာကို ကျေနပ်မှာမဟုတ်ပါဘူး။ သင်က လူတစ်ယောက်ကို မလေးမစားနဲ့ ဆက်ဆံလိုက်မိရင် သင့်ကိုလဲ မလေးမစားနဲ့ ပြန်ဆက်ဆံမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ သင့်ကိုလေးလေးစားစားနဲ့ ဆက်ဆံတာကို လိုချင်တယ်ဆိုရင်တော့ သင်ကအရင်ဆုံလေးလေးစားစားနဲ့ဆက်ဆံပါ။ တစ်နည်း အားဖြင့် ဘယ်သူကိုမဆို Respect ထားပြီးဆက်ဆံသင့်ပါတယ်ပေါ့နော်။၇။ကိုယ်ဘာလုပ်နိုင်သလဲဆိုတာကိုပဲ အာရုံစိုက်ပါ။တစ်ခါတစ်လေ ဆက်ဆံရခက်တဲလူတွေကြောင့် အလုပ်မှာ ရှေ့မရောက်တော့ပဲ အခြေအနေတွေကြုံရတတ်ပါတယ်။အဲ့လိုအခါမျိုးရောက်ရင်လည်း အဲ့ဒီ အတွက်ကို ကြိတ်မနိုင်ခဲမရဖြစ်တာ တို့၊ခံပြင်းတာတို့ မကျေမနပ် ဖြစ်တာတို့ အဲ့လိုမျိုး ခံစားနေရတာက သင့်လက်ရှိ အခြေအနေကိုပြောင်းလဲမပေးနိုင်တဲ့အတွက် ပြန်ခံစားမနေပဲ သင့်အနေနဲ့ လုပ်ပေးနိုင်တဲ့ အခြေအနေတွေအပေါ်မှာပဲ အာရုံစိုက်ပြီးလုပ်ဆောင်ပါ။၈။ လျစ်လျူရှုလိုက်ပါ။သင်က အပေါ်မှာပေးထားတဲ့နည်းတွေကို အကုန်အသုံးပြုပြီးတာတောင်မှ ဆက်ဆံရတာခက်နေသေးတယ် ဆိုရင်တော့ နောက်ထပ် နည်းလမ်းက လျစ်လျူရှုခြင်းပဲဖြစ်ပါတယ်။ ဘယ်လိုလျစ်လျူရှုမလဲဆိုရင်တော့သူ့ကို အရမ်းလိုအပ်တော့မှ သူနဲ့ဆက်ဆံပြီး သင်လုပ်စရာရှိတဲ့ အရာတွေပေါ်မှာပဲအာရုံစိုက်ပြီး လုပ်ကိုင်ခြင်းဖြစ်ပါတယ်။ဒါပေမယ့် သူက လုပ်ငန်းအတွက် အရေးပါတဲ့နေရာကပါဝင်နေတာဆိုရင်တော့ နောက်ဆုံး နည်းလမ်းကိုသုံးသင့်ပါတယ်။၉။ အထက်လူကြီးကိုတင်ပြပြီး အ ြဖေရှာပါ။ဒီနောက်ဆုံး နည်းလမ်းကို အပေါ်မှာရှိတဲ့နည်းတွေနဲ့လဲအလုပ်မဖြစ်ဘူး၊ တခြားရွေးစရာမရှိတော့ဘူး၊မလုပ်မဖြစ်တော့ဘူးဆိုတော့မှ ထုတ်သုံးသင့်ပါတယ်။ တချို့လူတွေကအထက်လူကြီးက ပြောမှပဲ အဆင်ပြေတာမျိုးတွေရှိပါတယ်။ သင်က ကိုယ့်ကိုယ်ကို အရင်ဖြေရှင်းပဲ ပြောလိုြက်ခင်းဖြင့် သင့်အထက်က လူကသင့်ရဲ့အသင်းနဲ့ပေါင်းသင်းဆက်ဆံနိုင်စွမ်းနည်းတယ်လို့ထင် သွားနိုင်တဲ့အတွက် နောက်ဆုံး မဖြစ်မနကျေမှသုံးသင့်တာဖြစ်ပါတယ်။အထက်ပါ အချက် ၉ ချက်ကိုလက်တွေ့အသုံးချရင်တော့ လုပ်ငန်းခွင်မှာ ဆက်ဆံရခက်တဲ့လူမျိုးတွေနဲ့ တွေ့တဲ့အခါ ကောင်းကောင်းမွန်မွန်ဖြေရှင်းနိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။ပိုမိုကောင်းမွန်သော အလုပ်အကိုင်အခွင့်အလမ်းများကို New Day Jobs မှာ လျှောက်ထားနိုင်ပါတယ်။

Career Advice LandYourDreamJob Workplace Success Workplace Skill
16 Jan 2020
Importance of Body Language in the Workplace | Read more blogs at New Day Jobs

Importance of Body Language in the Workplace

Khai Deih Neam Digital Marketing Executiveလုပ်ငန်းခွင်မှာ body language က ဘာကြောင့် အရေးပါတာလဲ?သုသေတနများအရ လူအများနဲ့ ပေါင်းသင်းဆက်ဆံရာမှု ပြုလုပ်တဲ့အခါမှာ body language လို့ ခေါ်တဲ့ ကိုယ်အမူအရာ အသုံးချမှုအပေါ်မှာ ၅၅ ရာခိုင်နှုန်း၊အသံအနိမ့်အမြင့် အသုံးချမှုက ၃၃ ရာခိုင်နှုန်း နဲ့ စကားလုံးသုံးနှုန်းမှုက တော့ ၇ ရာခိုင်နှုန်း မူတည်နေပါတယ်။Body Language လို့ ပြောတဲ့အခါမှာ ပါးစပ်နဲ့ ပြောဆိုရတဲ့ အရာကို ပြောတာမဟုတ်ပဲနဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ မျက်နှာအနေအထားပုံစံ၊စကားပြောတဲ့ အခါမှာ ကိုယ်အသုံးပြုတဲ့ ကိုယ်ဟန်အနေအထား၊ကိုယ်ပိုင်နေရာ လို့ခေါ်တဲ့ personal space ယူသည့်ပုံစံ၊လက်ဆွဲနှုတ်ဆက်တဲ့ ပုံစံ နှင့် မျက်လုံးအကြည့်လို့ ခေါ်တဲ့ eye-contact တို့ကို ဆိုလိုပါတယ်။လုပ်ငန်းခွင်မှာ ကျွန်တော်တို့ ပြောဆိုတဲ့ ပုံစံနဲ့ တွေးခေါ်တဲ့ ပုံစံတွေက အများကြီး အကျိုးသက်ရောက်မှုရှိပါတယ်။လုပ်ငန်းခွင်မှာ body ...

Career Advice Workplace Success Workplace Skill
11 Jan 2020
Soft skills for 2020 | Read more blogs at New Day Jobs

Soft skills for 2020

Khai Deih NeamDigital Markeitng Executive၂၀၂၀ မှာ လုပ်ငန်းခွင်အတွက် မရှိမဖြစ်လိုအပ်လာမယ့် skill တွေက ဘာတွေဖြစ်လာမလဲ?လုပ်ငန်းတစ်ခုမှာ ကျွမ်းကျင်ပေါက်ရောက်ပြီး ထက်မြက်နေဖို့အတွက် hard skill တွေလိုအပ်သလို soft skill ကလည်း အရေးပါတဲ့အရာ ဖြစ်ပါတယ်။၂၀၂၀ ကို စတင်တော့မှာ ဖြစ်တဲ့အတွက် ၂၀၂၀ အတွက် လိုအပ်လာမယ့် skill တွေကို အောက်မှာ ဖော်ပြလိုက်ပါတယ်။၁။ Data LiteracyData ဆိုတာ ၂၁ ရာစုမှာ စီးပွားရေးတစ်ခုကို အားဖြည့်ပေးတဲ့ အရာတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။Data ကို ဂရုမစိုက်တဲ့ အဖွဲ့အစည်းများအနေနဲ့ သူ့တို့ ပြိုင်ဖက်တွေနဲ့ ယှဉ်ပြိုင်ရတဲ့အခါမှာ ကြီးမားတဲ့ ဆုံးရှုံးမှုကို ကြုံတွေ့လာနိုင်ပါတယ်။Data တွေရဲ့ သက်ရောက်မှုတွေကို ကာကွယ်ဖို့ company တွေက ...

Workplace Success Workplace Skill Personal Upgrade
24 Dec 2019
သတ္မွတ္ထားေသာ အခ်ိန္အတြင္းမွာ အလုပ္ေတြဘယ္လို ၿပီးေအာင္လုပ္မလဲ? | Read more blogs at New Day Jobs

သတ္မွတ္ထားေသာ အခ်ိန္အတြင္းမွာ အလုပ္ေတြဘယ္လို ၿပီးေအာင္လုပ္မလဲ?

ကျွန်မ တို့တစ်ယောက်ဆီကို တစ်နေ့မှာ အချိန် ၂၄ နာရီ ဆီပဲ ရကျတဲ့အတွက် ရတဲ့အချိန်အတွင်းမှာ လုပ်စရာရှိတဲ့တာဝန်တွေကို ပြီးဆုံးအောင်လုပ်ကိုင်နိုင်ဖို့ အတွက် အချိန်ကို သေချာစီမံခန့်ခွဲဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။ အချိန်ကို နည်းစနစ်ကျကျစီမံ ခန့်ခွဲနိုင်ဖို့အတွက် အချိန် စီမံခန့်ခွဲ ရာမှာ သတိပြုသင့်တဲ့ အချက် 11 ချက်ကို ဖော်ပြလိုက်ပါတယ်ရှင်။1. အရေးကြီးဆုံး တာဝန်ကို အရင်လုပ်ပါ - ဒါကတော့ Time Management မှာ အရေးကြီးဆုံးအချက်ဖြစ်ပါတယ်။ သင့်မှာ တစ်နေ့တာ လုပ်စရာတာဝန်တွေထဲက အရေးကြီးတဲ့ တာဝန်တွေကို ၂ခု မှ ၃ခု အထိ သတ်မှတ်ပြီး အရင်ဆုံးဦးစားပေးပြီး လုပ်ဆောင်သင့်ပါတယ်။အကယ်၍ အလုပ်တာဝန် အကုန် မပြီးမြောက်ခဲ့ရင်တောင်မှာ အရေးကြီးတဲ့ အလုပ်တာဝန်တွေ ပြီးသွားတဲ့ အတွက်ကျန်တာတွေကို မနက်ဖြန်ကို ရွှေ့၍လုပ်ဆောင်နိုင်ပါတယ်။2. ငြင်းတတ်ပါစေ - ကျွန်တော်တို့ တွေဟာ အားနာပြီး အခြားလုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်မှ အကူအညီတောင်းတာတွေ ကိုလက်ခံမိတတ်ကျပါတယ်၊ သင့်မှာ အလုပ်တွေပိနေတဲ့အခါမျိုးမှာတော့ သင့်ရဲ့ အခြေအနေမှန်ကို သေချာရှင်းပြ၍ ငြင်းပါ၊ အကယ်၍ မငြင်းပဲ လက်ခံမိပါက မလိုအပ်တဲ့ stress တွေရပြီး အလုပ်မပြီးမြောက်တာတွေ ဖြစ်တတ်ပါတယ်။3. တစ်နေ့ကို အနည်းဆုံး ၇နာရီ မှ ၈ နာရီ ကြားအိပ်ပါ - အချို့လူတွေကို အိပ်ချိန်ကို လျှော့ပြီး အလုပ်လုပ်တာက အလုပ်တွေကို ပိုမိုပြီးမြောက်စေတယ်လို့ထင်လေ့ရှိပါတယ်။ အဲဒါက မမှားပေမယ့် လူအများစုဟာ ဇီဝ ဖွဲ့စည်းပုံ အရ တစ်နေ့ကို ၇နာရီ မှ ၈နာရီ အကြား အိပ်စက်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။ အိပ်ချိန် အလုံအလောက်မရရှိပါက လည်း သင့်ရဲ့ လုပ်ကိုင်နိုင်စွမ်းကိုထိခိုက်ပြီး အလုပ်ပြီးမြောက်နိုင်စွမ်းကိုကျဆင်းစေနိုင်ပါတယ်။4. လက်ရှိလုပ်နေတဲ့တာဝန်ကို အပြည့်အဝအာရုံစိုက်ပါ - အလုပ်လုပ်တဲ့ အခါမှာ Browser tab တွေအများကြီးဖွင့်ထားတာ၊ ဟိုခုန် ဒီခုန်လုပ်တာကလည်း သင့်ရဲ့ အလုပ်ပြီးမြောက်နိုင်စွမ်းကို ကျဆင်းစေနိုင်တဲ့ အတွက် တတ်နိုင်သမျှ သင့်လက်ရှိ လုပ်ကိုင်နေတဲ့ တာဝန်ကို အပြည့်အဝ အာရုံစိုက်ပြီးလုပ်ကိုင်ဖို့အတွက်လိုအပ်ပါတယ်။ ထိုကြောင့် မလိုအပ်တဲ့ Browser tab တွေကို မဖွင့်ပဲ အနှောင့်အရှက်ကင်းတဲ့နေရာမျိုး မှာလုပ်ကိုင်သင့်ပါတယ်။5. တတ်နိုင်သမျှ မြန်မြန်စလုပ်ပါ - အချို့ လူတွေက အလုပ်တာဝန်တစ်ခုပြီးတဲ့အခါမှာ အခါ နောက်တစ်ခုလုပ်ဖို့ကို အချိန်ဆွဲလေ့ရှိပါတယ်။ ဒါကြောင့် အလုပ်စလုပ်မှာပဲဖြစ်ဖြစ် နောက်တာဝန်တစ်ခုကို ထပ်လုပ်တာပဲ ဖြစ်ဖြစ် တတ်နိုင်သမျှ မြန်မြန် စလုပ်သင့်ပါတယ်။6. အရေးမကြီးတဲ့ အရာတွကို အရမ်းအသေးစိတ်လုပ်ခြင်းကို ရှောင်ပါ - အသေးစိတ် လုပ်တတ်တဲ့ အကျင့်ရှိတာကောင်းပေမယ့် သင့်မှာအလုပ်တွေပုံနေတဲ့အခါမျိုးတွေမှာ အရေးမကြီးတဲ့အရာတွေကို အသေးစိတ်မလုပ်မိတဲ့ အခါ အရေးကြီးတဲ့ အရာတွေကို လုပ်ဖို့အတွက် အချိန် နည်းသွားနိုင်တဲ့အတွက် ဒီအချက်ကို သတိပြုသင့်ပါတယ်။7. အရေးကြီးတဲ့ တာဝန်တွေကို အကျင့်ဖြစ်အောင်လုပ်ပါ - ကျွန်တော်ဆိုရင် Content writer တစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့ အတွက် စာရေးတာက အဓိကတာဝန် ဖြစ်တဲ့အတွက် စာရေးတာကို အကျင့်တစ်ခုဖြစ်အောင်လုပ်ထားပါတယ်။ ဒါမှ အကျင့်ဖြစ်ပြီး မြန်မြန် လုပ်နိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။ သင်ဆိုရင်လည်း သင်အလုပ်မှာ သင့်အတွက် အရေးကြီးတဲ့အလုပ်ကို ခွဲထုတ်၍ အကျင့်ဖြစ်အောင်လုပ်ထားဖို့လိုအပ်ပါတယ်။8. ...

Workplace Skill Time management
02 Aug 2019
You will receive the email for your email confirmation. Please check!